kategorie článků
články dle soutěže
Otevřené halové mistrovství ČR v americkém fotbale 2007 - výběrové řízení pořadatele
(po) 1. říjen 2007, Filip Hobza
Halový turnaj by se měl uskutečnit libovolný prosincový předvánoční víkend, vyšší prioritou je jednodenní varianta (jako obvykle) a to v sobotu. Turnaj by měl být koncipován pro cca 12 týmů. Kromě termínu a místa, resp. města z hlediska dostupnosti pro potenciální účastníky, budou posuzovány zejména technické parametry haly (velikost hrací plochy, výška stropu, povrch, kapacita hlediště, množství a velikost šaten, elektronický ukazatel skóre, případně časomíra, ozvučení), dále pak možnost zajištění účasti sdělovacích prostředků včetně celostátních a kabelových televizí, doprovodný program a forma propagace, stejně jako případné přiložené reference. Vzhledem k faktu, že se pro pořadatele jedná o výdělečnou akci, měla by nabídka obsahovat i finanční částku, kterou pořadatel uhradí ČAAF za poskytnutí práv na uspořádání finále, případně jakékoliv jiné formy benefitů. Dle výše uvedeného by předložená nabídka měla minimálně obsahovat následující body:
? přesný termín konání
? místo konání (město, adresa haly)
? technické informace o hale (viz výše)
? předběžný program akce
? předběžný plán promotion
? možnosti na zajištění účasti sdělovacích prostředků (zejména televize)
? plán na zajištění finančních prostředků na pokrytí nákladů spojených s akcí
? reference o pořadateli
? výše finanční částky za poskytnutí práv ČAAF
Konečný termín pro předložení nabídek byl stanoven na 17.10.2007, nabídky zasílejte v elektronické podobě na caaf@caaf.cz.
Filip Hobza
ředitel ČAAF