Paddock novým generálním partnerem ČAAF
Novým generálním partnerem ČAAF se stala společnost Paddock. S výrobci energetického nápoje je uzavřena víceletá spolupráce, která má posunout americký fotbal vpřed. Velkou změnu dozná nejvyšší liga soutěže mužů, která ponese název Paddock liga.
Předseda ČAAF, Filip Hobza, neskrývá z nové spolupráce radost. „Na spolupráci s Paddock se velmi těším, z mého pohledu jde totiž o ideální synergii. Pokud platí, že americký fotbal je nejrychlejší, nejtvrdší a nejinteligentnější sport, energetický nápoj pro povzbuzení těla i mysli u nás logicky najde své místo.“
V letošní sezoně se fanoušci mohou těšit na televizní zápasy, magazín Touchdown na ČT sport, ČAAF TV a další projekty. „Spolupráce s Paddock umožní dále vylepšovat již poměrně vysoký standard komunikace amerického fotbalu směrem k veřejnosti a zejména k jeho fanouškům v podobě nejrůznějších projektů,“ dodává Hobza.
Společné hodnoty amerického fotbalu a energetického nápoje vidí i obchodní ředitel Paddock, Ondřej Bitomský. „Jsme výrobci českého energetického nápoje Paddock a rozhodli jsme se, že budeme podporovat sport, který je kolektivní, vysoce konkurenční a je v něm spoustu energie. Jsme velice rádi, že jsme se dohodli právě s Českou asociací amerického fotbalu a těšíme se na společnou cestu.”
Fanoušci na zahájení Paddock ligy nemusí dlouho čekat. Vše odstartuje zápas dvou největších favoritů na titul. Prague Lions a Ostrava Steelers se v poslední březnový den představí na stadionu Viktorie Žižkov před televizními kamerami ČT sport a slavnostně zahájí již dvacátý šestý ročník ligy.
Při absenci Prague Black Panthers, kteří hrají rakouskou ligu, se očekává nejvyrovnanější ročník Paddock ligy za dlouhá léta. „Prvek dramatičnosti nám v předcházejících ročnících chyběl, teď je boj o play off a titul otevřený,” dodává PR manažer ČAAF, Radim Kroulík. „Věříme, že fanouškům nabídneme atraktivní podívanou ať už na stadionech nebo u televizních obrazovek.“